Doelgericht inkopen van media
We zorgen graag voor de beste reclamemix. Aan Radio, televisie en online variant wordt door de consument elk twintig uur per week besteed. De contactfrequentie met de doelgroep is hoger en dat zien we terug in de mediabestedingen van onze klanten.
Verwacht Resultaat
Wij zijn graag net zo duidelijk als uw boodschap.
Voor de begeleiding van mediacampagnes is specialisatie nodig, kennis die wij van MMC Media in huis hebben.
Het tracken en monitoren van de reclame-effecten levert bijzonder veel informatie op over de ingezette communicatiemiddelen. Informatie die we graag met u delen.
Doelgericht Inkopen
De meeste Radio en Televisiezenders zijn gericht op een brede doelgroep, broadcasting.
Iemand die online een radioprogramma luistert en een video of display banner in de player bekijkt, is dat radio luisteren, televisie kijken of online? Door samensmelting van Online met Radio en Televisie is beter bereik ontstaan. Wekelijks worden er tientallen miljoenen streams opgestart voor uitgesteld televisie kijken en wordt er vijf miljoen keer een radioprogramma online beluisterd. Als we de conversie onderzoeken op uw site tussen kijkers, clickers en kopers weet u welk verkoopresultaat er gehaald wordt bij 100% meer bezoekers op uw site. Graag presenteren wij onze aanpak.
Altijd realtime inzicht
MMC Media heeft met ADMELS.NL eigen online label.
Met onze online Demand Side Platform DSP bereiken we 95% van Nederland op vijftien verschillende online veilingen. Hiermee integreren we dertien veilingen in één systeem. Zichtbaarheid op TOP 200 A-mediamerken als Nu.nl, AD.nl, Telegraaf.nl, RTL.nl NOS.nl of Linkedin.com. We hebben het dan over online video, online radio, digital outdoor, dynamische product ads, display banners, preroll Video op Uitzending gemist of RTLXL. Contextueel , Geotargeting, of op één specifieke website inzetten. Met een eigen klant Dashboard heeft u Real Time inzicht in budget en resultaat over ALLE inzet. Samen met Social Media Monitoring heeft u een holistische online inzet en combineren we dit vaak met de inzet van een Radio. Geen campagne, maar 24/7 altijd aan!
Verwacht resultaat
Wij zijn graag net zo duidelijk als uw boodschap. Voor de begeleiding van mediacampagnes is specialisatie nodig, kennis die wij in huis hebben. Het tracken en monitoren van de reclameeffecten levert bijzonder veel informatie op over de ingezette communicatiemiddelen. Informatie die we graag met u delen.
MMC Media Projecten
MMC Media werkt onder andere voor de volgende tevreden opdrachtgevers.